Blog o rodině
V=N Mystika
Ricky Maty
Práce zábavou
Slovanská unie
  ||  Slovanská unie  ||  Diskuse  ||  Fórum  ||   Islám  ||  
svoranžový index černý
modročerný index modrý
Unie diskuse
Unie diskuse mail
Úvod stránek
Mapa stránek

Diskuse o unii

  ||  Mapy  ||  Unie  ||  Bělorusko  ||   Česko  ||  Polsko  ||  Slovensko  ||   Ukrajina  ||  

Diskuse - prezentování informací

Zveřejňování a předávání názorů pomocí internetu má probíhat tak, že je každý šéfredaktorem - tím se eliminuje cenzura, zakazování témat a článků. Pouze se dohodne struktura a forma - jinak není možné zaručit rovnoprávnost informací. Kdo je na tom tak dobře aby určil, které názory jsou správné nebo podstatné, kdo rozumí všemu?

Způsob organizace a komunikace

Způsob jakékoli organizace lidí, firem, spolků apod. je hierarchický ve smyslu „pyramidy“ (subordinace, tj. podřízenost a nadřízenost). Mnohem lepší způsob organizace je do "kruhu" (bez podřízenosti a nadřízenosti). Dalším významným faktorem je volitelnost a zastupitelnost pro řešení konkrétních problémů nebo časová omezenost pro konkrétní pozice (funkce, vedení).
Každý, kdo něco popisuje (prezentuje) nebo řídí (ovládá, organizuje) potřebuje zpětnou vazbu.

Přejdi na odkaz Fórum :- )

Být proti něčemu je snadné. Být pro něco nebo se na něčem podílet je těžší.
Hierarchie nebo kooperace? Souboj a manipulace nebo spolupráce? Dezinformace a marketing nebo pravdivé informace? Tok nařízení a ignorace nebo tok informací a zpětná vazba?
Nejistý člověk raději nekoná, obává se totiž jakéhokoliv rizika.
Mám právo na nesouhlas, alternativní rozhodnutí, alternativní organizaci nebo jen pasivní rezistenci.
Nicméně, neschopnost na čemkoliv se dohodnout vyvolává potřebu tvrdých rozhodnutí a někdy až násilí.

Většina organizačních schémat týkajících se lidí má už v základu principiální nedostatek. Neberou v úvahu vztahy mezi lidmi na všech úrovních i mezi sebou. Bez pochopení, že sociální vztahy jsou nadřazeny rolím, které ve schématech hrajeme, vše povede nakonec ke krizi a zhroucení těchto schémat.
Důvěra, ochota pomoci, nepomlouvání, schopnost vedení řešit krize a být morálním příkladem jsou stejně důležité jako profesionální zdatnost.
Snaha prosadit se za každou cenu a nekompetentnost vedení v různých oblastech vede k přetěžování kolegů(kolegyň) až k šikaně nebo vydírání a vykořisťování. Stejně tak snaha o co největší zisk za každou cenu ve stylu "účel světí prostředky" nebo "peníze nesmrdí". Z toho všeho se poté dají odvodit vztahy "čím větší firma, tím větší zloděj" ve vztahu k zákazníkům. Důkazem jsou marketingové kampaně, předávání informací médii, callcentra, exekuční řízení ...

30.7.2017 R.G.