Knihu Kolonizace Evropy napsal před 16 lety Francouz o kontinentu 3500 mil vzdáleném od toho našeho a přesto se v něm popsaná rasová krize podobá té naší v podstatě
k nerozeznání. A co je ještě horší a v čem vidím největší hodnotu knihy, rozbor patolízalské mentality evropských bělochů poslouží jako takřka dokonalá diagnóza
amerických vládců. Navzdory geografické, jazykové a kulturní vzdálenosti a dokonce i zavedené tradici franko-americké řevnivosti zuří na obou stranách Atlantiku
stejná psychologická nákaza. Propukla ve všech západních národech. Jakkoliv je toto zjištění velice znepokojivé, podobnosti jsou natolik zásadní, že když se povede
zvrátit zhoubný vývoj byť jen jediné vládě, může to posloužit jako model pro zbytek bělošského světa.
Autorem Kolonizace Evropy je plodný a nadaný Guillaume Faye, mezi jehož další díla patří mj. Souběh katastrof, Proč bojujeme a Archeofuturismus, které anglicky
mluvícím čtenářům přineslo stále nepostradatelnější nakladatelství Arktos. Faye také dvakrát promluvil na konferenci American Renaissance, kde přítomné uchvátil svou
ohnivou obhajobou Západu. Počítám ho mezi nejlepší mluvčí za naše lidi.
"Evropa prochází demografickou a etnokulturní tragédií," píše Faye. S Francií v čele se nechává dobrovolně kolonizovat cizinci, nezřídka právě z oněch oblastí, které
v 19. století naopak kolonizovali Evropané. Tentokrát však jsme svědky "kolonizace zezdola" lavinou barevných, kteří prostými počty dobývají kontinent, o jehož
ovládnutí silou by si jejich národy mohla leda tak nechat zdát.
Faye jmenuje dvě hlavní příčiny. První je expanzivní povaha islámu, který už od doby, kdy v roce 711 poprvé překročil Gibraltarskou úžinu, prahne po Evropě. Mnohem
nebezpečnější je však katastrofální ztráta vůle Evropanů, kteří se chovají, jako by věřili v "přirozené právo každé lidské bytosti usadit se v západní Evropě." Jak
Faye poznamenává: "Celým Třetím světem se šíří zvěst: Evropané se nebrání. Litují nás a nikdy by nenašli odvahu nás vyhostit."
Napomáhání kolonizaci se stalo novým evropským náboženstvím: protestanti, katolíci, Židé a dokonce i komunisté nerozdílně vítají muslimy, kteří je nenávidí.
Socialisté a zelení podporují imigraci, jelikož věří, že Arabové a Afričané budou volit levici, což mnozí skutečně činí. Faye to však nazývá krátkozrakou a
sebevražednou strategií, protože dříve či později imigranti nepochybně založí své vlastní muslimsko-etnické politické strany a levici bez díků odkopnou.
Jednotní jsou i politici: "Slabá pravice umožňuje kolonizaci vlastní lenivostí, malátností a ze strachu z obvinění z nelidskosti, zatímco šílená levice podporuje
kolonizátory z politického přepočítání se i ideologického zápalu." S výjimkou hrstky disidentů Evropané pijí ze studánky etnické sebevraždy. "Podobně jako u receptu
na Coca-Colu není snadné určit přesný podíl imbecility, blouznivého altruismu, protirasistického snobství, etnomasochismu a (mylné) politické kalkulace v tomto
koktejlu."
Všichni veřejní představitelé se dnes podle autorových slov shodnou na tom, že "rasismus se jim osobně hnusí ze všeho nejvíc, a že je to nejtěžší prohřešek proti
lidskému duchu." Projevit nesouhlas v otázce rasy nebo imigrace "znamená vystavit se ostrakismu, zavřeným dveřím v profesním životě a morálnímu či dokonce trestnímu
odsudku."
Výsledkem je galimatyáš. Francouzské úřady oficiálně nevidí rasu ani náboženství. Francouze totiž definují výhradně "republikánské hodnoty." Proto neexistují
oficiální údaje o počtech barevných nebo muslimů. Všichni však vědí, že ti se shromažďují v eufemisticky označovaných "citlivých" oblastech, kam se často bojí
vstupovat i policisté. Vláda tam tedy s nejvyšší opatrností posílá výhradně neevropské pošťáky, učitele i sčítače lidu, jelikož běloši by se velice pravděpodobně
stali obětí napadení. Faye se této citlivosti ke skutečnosti, která oficiálně neexistuje, "rozkošnému protimluvu,“ jak to nazývá, srdečně vysmívá.
Kdokoliv by se pídil po spolehlivějších rasových údajích, okamžitě se stává podezřelým. Faye zmiňuje případ levicové demografky Michele Tribalatové, která chtěla
znát počty Neevropanů, aby mohla vyčíslit jejich prý nedostatečné zastoupení v elitních zaměstnáních. Přesto byla označena za součást "krajní pravice." Faye tuto
vědomou nevědomost poeticky nazývá "rozbíjením teploměru." Pacient už leží na smrtelné posteli, ale přesto zatvrzele odmítá vyslechnout si diagnózu.
Pravdu ovšem beztak každý zná. Proto je televize plná "svědomitě převráceného vyobrazení reality," zalidněného arabskými sociálními pracovníky, kteří domlouvají
nezvladatelným mladým Francouzům a rasově smíšenými páry s životy jako z katalogu. Francie halasně rozhlásila zprávy o tom, že rasa byla odhalena jako mýtus, což
Faye komentuje jako "psychotické popírání rasových skutečností." Přesto si však všichni jsou naprosto jistí, že "rasismus" existuje a vyzývají, aby se zcela
imaginární rasy co možná nejvíce mísily. Na obálkách časopisů se pravidelně objímají černí s bílými a na jejich stránkách se do omrzení objevuje obrázek "Francouzky
budoucnosti" – nádherné, počítačem vytvořené míšenky.
Faye píše, že média se snaží hrát na obě strany: oslavné příběhy o úspěšných mladých Tunisanech a Senegalcích otiskují hned vedle znepokojivých reportáží o obětech
"exkluze." Na každý televizní speciál o dokonale asimilovaných Alžířanech připadá jiný, věnovaný neproniknutelným překážkám v integraci.
Dále vysvětluje, že jméno pachatele francouzské etnicity bývá okamžitě zveřejněno, u imigrantů často nikoliv. Politici se překotně hrnou k náhrobkům afrických
kriminálníků zabitých policií, ale ignorují Francouzky znásilněné a zavražděné Afričany a každý, kdo proti nesmyslnému protifrancouzskému násilí otevřeně vystoupí,
je označen za "rasistu." Početné neevropské rodiny jsou okouzlující, ale každá evropská žena s více než třemi dětmi je chovná klisna, příliš hloupá než aby si
vybudovala vlastní kariéru. Desítky tisíc polygamních muslimů ve Francii pobírají dávky na své obří rodiny, přestože tamní právní řád pokládá bigamii za zločin.
Francie už ani nedokáže deportovat ilegální imigranty. "Jakmile úřady pohrozí vyhoštěním imigranta, který měl dost rozumu svůj případ předat médiím, obratem vznikají
kolektivy a podpůrná společenství," píše Faye. Při první zmínce o hladovce přispěchají "kněží a trockisté" a vláda k nadšení médií v mžiku oka kapituluje. Francouz
bez domova, který by zahájil hladovku, protože přišel kvůli imigrantům o práci, by se dočkal nanejvýš výsměchu.
Čím vyšší míra neevropského hněvu, tím jasnější doklad na nich páchaného bezpráví. Stát tak může utrácet další miliardy na sociální programy, podporu zaměstnanosti
a vnucování "pozitivní diskriminace" zaměstnavatelům. Svého času dokonce vláda posílala "vyloučenou mládež" na dovolené u moře a na lyžích v přesvědčení, že to z
nich udělá Francouze.
Jedním z těchto usmiřovacích plánů byla i "resocializace sportem," kdy měly delikventy napravit fotbalové zápasy. Program však narazil na úskalí: týmy se zpravidla
servaly navzájem.
Fayemu toto rozmazlování silně připomíná scénu z filmu Mars útočí!, kde se Američané snaží uchlácholit marťanské agresory vypuštěním holubice, v naději, že toto
gesto Marťany nějak dojme. Ti však odpovídají laserovou puškou a grilovanému kuřeti podobná holubice dopadá k nohám poblíž shromážděných lidí.
Ať už se imigranti chovají sebehůř, vždy je to chyba naší špatné politiky. Francie musí bojovat s "násilím," "chudobou" a "vyloučením" jako by snad šlo o nějaké
živé příšery útočící na nebohé barevné. Nejzatvrzelejším nepřítelem pak samozřejmě je všudypřítomný "rasismus." Autor si všímá, jak média křičí, že "rasismus"
brání až na výjimky barevným v přístupu na francouzské elitní školy, přičemž však zapomínají dodat, že přijímací řízení je striktně podmíněno dosaženým skóre
v testu.
"Lidé mají pošetile věřit, že pokud integrace nefunguje, není to proto, že dotyčné lidi nelze integrovat, ale protože se dost nesnažíme," říká Faye. Jelikož všechny
herkulovské pokusy o integraci, jež připodobňuje "kolosu snažícímu se porodit mravence," selhaly, upřednostňovaným řešením se nyní stal "komunitarismus."
Nebylo spravedlivé chtít od Arabů a Afričanů, aby se stali Francouzi, přestože u španělských, italských a portugalských imigrantů s tím problém nebyl. Namísto toho
mají barevní a muslimové vytvářet paralelní společenství. V rámci této Fayeho slovy "zparchantělé logiky apartheidu" "si mají zachovat svou kulturu a zároveň se
stát Francouzi!" Imigranti tak mají pečovat o své kořeny a prohlašovat "Cítím se jako Francouz, ale také jako úplný Alžířan." Faye se ptá: "Proč o tyto kořeny
nepečují ve svých domovinách? Proč je raději zapouštějí tady?"
Netřeba asi dodávat, že muslimové chápou "komunitarismus" jako stvrzení své autonomie, které jen povzbudí jejich chuť k další expanzi.